Mokslas, kaip žaidimas


Norint prisidėti prie mokslo pažangos tikrai nėra būtina būti mokslininku. Puikus to pavyzdys – Lietuvos ir užsienio mokslininkų kuriamas žaidimas „Stall Catchers“ (liet. „Kamščių medžiotojai“). Šio žaidimo žaidėjai prisideda prie Alzheimerio ligos tyrimų, atliekamų Kornelio universitete (JAV), kurių tikslas – atrasti pirmuosius vaistus nuo Alzheimerio ligos.

Viena iš žaidimų kūrėjų – Eglė Marija Ramanauskaitė – papasakos apie tai, kokie „minios intelekto“ metodai pasitelkiami žaidime, kokias mokslininkų klaidas ištaisyti padėjo „Stall Catchers“ žaidėjai, kokių mokslinių proveržių jau pasiekta ir ko Alzheimerio ligos tyrimų srityje artimiausiu metu tikisi žaidimo kūrėjai ir su jais dirbantys mokslininkai.
 
Pranešėja: Eglė Marija Ramanauskaitė, EyesOnALZ projekto vadovė
Renginio laikas: 2018 m. rugsėjo 28 d., 18:30 val. 
Renginio vieta: VU Filosofijos fakultetas (Universiteto g. 9 Vilnius), 214 aud.
 
Renginys organizuojamas įgyvendinant projektą SciShops (Enhancing the Responsible and Sustainable Expansion of the Science Shops Ecosystem in Europe), finansuojamą pagal ES tyrimų ir inovacijų programą „Horizon 2020“, sutarties Nr. 741657.
 
Mokslas, kaip žaidimas